Si náš človek?
- máš viacročné skúsenosti s vedením tímu v oblasti retailu, dobré komunikačné a organizačné schopnosti?
- vieš si stanoviť a aktívne sledovať užitočné KPI a OKR, ktoré ti pomáhajú v napĺňaní strategických cieľov?
- máš vo veciach systém, ale nevystrašia ťa nepredvídateľné situácie?
- láka ťa stmeliť a od základu vybudovať nový tím?
Ak si na tieto otázky odpovedal/a „ÁNO“, čítaj ďalej! 🙂
Koho hľadáme?
Buď pri otváraní nového kníhkupectva v Trenčíne, ktoré sa bude nachádzať v areáli starej Meriny. Pomôž nám vytvárať nie len skvelý martinusácky zážitok pre našich zákazníkov, ale aj zaúčať a vytvárať zázemie pre svoj tím kolegov. Hľadáme človeka, ktorý vie problému vykúzliť projekt a popri plnení operatívnych úloh, krok po kroku, napĺňať našu celofiremnú stratégiu a ciele svojho tímu.
Okrem nového Trenčína ti pribalíme a zveríme na starosť aj menšie, zabehnuté kníhkupectvo v Považskej Bystrici. Mal/a by si mať preto vodičák a chuť sa občasne previesť medzi tvojimi prevádzkami.
Táto práca je pre teba tá pravá, ak:
- si skúsený people manažér, ktorý vie svoj tím nadchnúť, podporovať a rozvíjať
- vieš, čo obnáša vedenie prevádzok, z praktického aj manažérskeho hľadiska
- máš skvele zvládnutý osobný time management
- máš vzťah ku knižkám a podáš ruku k dielu pri starostlivosti o celkový vzhľad predajne, aby vtiahla každého do čitateľského sveta
Táto pozícia ti prinesie možnosť:
- priamo ovplyvňovať a zodpovedať za fungovanie dvoch kníhkupectiev, tak biznisovo ako aj z pohľadu tímu
- na základe spätnej väzby od našich zákazníkov a kolegov navrhovať a vytvárať riešenia, ktoré pomôžu zlepšovať zákaznícky aj zamestnanecký zážitok
- učiť sa od tímu ostatných manažérov našich kníhkupectiev a kníhkaviarní a deliť sa s nimi o skúsenosti
- viesť a podporovať v rozvoji svoj tím kníhkupcov
- zastrešovať komunikáciu s dodávateľmi, aby sme mali k dispozícii všetko, čo pre plynulý chod prevádzky potrebujeme
- komunikovať a spolupracovať s ďalšími tímami v Martinuse, ako sú Marketing, Financie, HR a mnohé ďalšie
- a v neposlednom rade, byť obklopený/á knižkami 🙂
Naše Benefity:
- štipendium na vlastné vzdelávanie (ročne sa môže pohybovať medzi 600 – 800 eur a môžeš ho použiť na workshopy/konferencie/kurzy či iné typy vzdelávania súvisiace s tvojou pozíciou)
- o úspech sa delíme ročným bonusom, ktorého výška je závislá na výsledkoch firmy, spolu s 13. platom sa pohybuje vo výške približne jedného mesačného platu
- zľava na knižný a neknižný tovar
- letné/vianočné/narodeninové poukážkyna nákup kníh
- pravidelné martinusácke teambuildingy (tímové raňajky, Martinus víkend…)
- sick days a book-sick-day (deň strávený s knižkou :-))
- možnosť interného koučingu a vzdelávania
- prostredie stabilnej firmy s otvorenou a inkluzívnou firemnou kultúrou
Dôležité informácie na záver:
Pošli nám životopis a motivačný list, v ktorom nás presvedčíš, že práve ty si vhodný kandidát/ka na pozíciu manažéra/ku kníhkupectva Trenčín aj kníhkupectva Považská Bystrica. Neboj sa prejaviť pri písaní svoju osobnosť. 🙂
Z dôvodu, že trenčianske kníhkupectvo bude nové a bude potrebovať viac opatery 🙂 , preferujeme, aby bol kandidát/ka práve z okolia Trenčína.