Si náš človek?
- Vieš žonglovať s rôznymi úlohami naraz a stále s úsmevom na tvári?
- Máš rád/a poriadok v prioritách, v policiach s knihami aj kancelárskych šuplíkoch? 🙂
- Si dušou hostiteľ/ka a tešíš sa, keď sa môžeš starať o pohodlie druhých?
- Vyhovuje ti práca doobeda a na polovičný úväzok?
Štyrikrát “áno”? Čítaj ďalej!
Pre bratislavskú kanceláriu hľadáme office manažéra/manažérku, ktorý/á oplýva akčnosťou a šikovnosťou a má chuť denne (primárne v doobedných hodinách) zabezpečovať plynulý chod našich priestorov. Okrem operatívnych úloh sa nebude báť prijať zodpovednosť aj za menšie projektové úlohy od ďalších tímov v Martinuse a pomôže nám v kancelárii vytvárať príjemné a nápomocné prostredie plné človečiny 🙂 Pozícia je vhodná pre každého s chuťou pracovať, bez ohľadu na vek či záväzky. Potešia nás reakcie od študentov, rodičov na rodičovských „dovolenkách“, aj od dôchodcov.
Čo bude patriť k tvojim úlohám?
- budeš denne komunikovať s kolegami v kancelárii a riešiť ich potreby a úlohy od maličkostí až po veľké veci
- budeš tiež pravidelne riešiť objednávky od dodávateľov, aby nám k práci a šťastiu nič nechýbalo
- budeš zodpovedať za plynulý a čistý chod nášho officu, aby sme sa tu všetci cítili dobre a aj vďaka tebe nám šla práca doslova od ruky
- budeš udržiavať systém v informáciách, systémoch či tabuľkách
- nezľakneš sa ani komplexnejších projektových úloh, ktoré si budeš vedieť zodpovedne riadiť a priviesť do zdarného konca
Ako môže napríklad vyzerať tvoj deň?
Pred ranným vstupom do našich útulných bratislavských kancelárií na Obchodnej ulici sa stavíš pri schránke a vyzdvihneš dennú poštu. Skontroluješ čistotu celej kancelárie, vyložíš riady z umývačky a pustíš kávovar, aby kolegov ráno vítala vôňa čerstvej filtrovanej kávy . Privítaš a nasmeruješ návštevu, ktorá prišla na stretnutie za tvojim kolegom. Počas dňa riešiš administratívu a financie kancelárie, objednáš rôzne potrebnosti pre chod kancelárie alebo ťa kolega môže poprosiť o vybavenie vjazdu jeho auta do starého mesta. Medzitým ideš na naplánované stretnutie s našim HR tímom, kde spoločne riešite teambuilding. Na záver dňa ešte stihneš zadať správcovi našej budovy výrobu kľúčov pre nových kolegov alebo ho upozorniť, že sa pokazila klimatizácia. Nudiť sa rozhodne nebudeš a tvoje dni u nás budú pestré a rôznorodé.
Čo ti ponúkame:
- stabilné zázemie firmy a kultúru, kde sa snažíme robiť veci správne a kde nám na ľuďoch naozaj záleží 🙂
- o úspech sa delíme ročným bonusom, ktorého výška je závislá na výsledkoch firmy
- 13. plat, ktorý je vo výške 50 % jedného mesačného platu
- rozpočet na vlastné vzdelávanie
- zľavy na knižný aj (ne)knižný tovar
- poukážky na nákup v Martinuse
- veselé martinusácke teambuildingy (tímové raňajky či martinusácky víkend)
- sick-days a deň s knihou naviac
- možnosť interného koučingu a vzdelávania
- flexibilné nastavenie pracovného času a možnosť práce z domu
Čo môžeš urobiť preto, aby sme ťa pozvali do ďalšieho kola?
Pošli nám svoj životopis a motivačný list, ktorý by ťa mal vystihovať a opísať tvoju motiváciu pre túto pozíciu. Do obsahu motivačného listu, prosím, zakomponuj krátku odpoveď (max. jedna A4) na otázku:
Kedy/pri akej príležitosti si naposledy využil/a svoju systematickosť/poriadkumilovnosť a vniesol/vniesla si tak do chaosu systém? Prípadne to môže byť projekt, ktorý si vďaka svojej štruktúrovanosti dotiahol/dotiahla do úspešného konca?
Budeme sa na teba tešiť! 🙂
Pozícia je aktuálne dimenzovaná na polovičný úväzok, to znamená približne 4 hodiny denne. Pracovná doba je čiastočne flexibilná, niektoré aktivity je možné robiť z home office, avšak budeme radi, ak sa vieš v kancelárii zastaviť osobne takmer každý deň.