Náš najdlhší banner na Slovensku, ktorý bežal na stránke SME.sk počas našej minuloročnej kampane, bol zaradený na tzv. „shortlist“ v najprestížnejšej slovenskej súťaži reklám Zlatý klinec 2009. Znamená to, že patrí medzi 6 najlepších internetových reklám na Slovensku za minulý rok!
Banner bol uverejnený na hlavnej stránke www.sme.sk. Po „ťuknutí“ myšou do radu kníh začali domino efektom padať tisíce kníh – lepšie povedané, presne 50 000 kníh, čo bola vtedy veľkosť našej ponuky. A padali, a padali, a padali… dokopy padali vyše 4 hodiny! Počas toho sa na obrazovke zobrazilo približne 1500 metrov kníh.
Tí najzvedavejší, ktorí chceli vedieť, čo sa skrýva na konci banneru, sme prichystali prekvapenie: darčekovú poukážku na nákup na Martinus.sk. Odmenu dostalo len 10 najrýchlejších – avšak banner až do konca dopozeralo vyše 400 ľudí!
A ak ste banner nestihli vidieť naživo, pozrite si krátku prezentáciu nižšie.