Bratislava, 27.4. 2016: Slovenskí zákazníci si opäť vybrali najlepšieho obchodníka. Už po tretíkrát si ocenenie Absolútny víťaz MasterCard Obchodník roka 2015 odnáša kníhkupectvo Martinus.sk, ktoré rovnako zvíťazilo aj v kategórii MasterCard Obchodník s knihami 2015.
V utorok 26. apríla boli vyhlásení víťazi súťaže MasterCard Obchodník roka 2015 v rámci European Retail Summit v Bratislave. Prestížne ocenenia si odniesli slovenskí obchodníci. Absolútnym víťazom sa stalo opäť kníhkupectvo Martinus.sk. To bolo tiež ocenené v rámci odborovej kategórie ako MasterCard Obchodník s knihami 2015.
„Tretie absolútne víťazstvo po sebe je pre nás obrovským záväzkom i ocenením našej snahy byť každým dňom ešte lepší, aj keď nemusíme byť za každú cenu najväčší. Výhra právom patrí všetkým našim zamestnancom, ale aj zákazníkom, dodávateľom a partnerom, s ktorými spoločne môžeme Martinus budovať,“ povedal Michal Meško, CEO Martinus.sk.
Cena je udelená na základe rozsiahleho reprezentatívneho prieskumu, ktorý realizuje INCOMA GfK na vzorke 1000 respondentov z celej Slovenskej republiky. Víťazstvo si zaslúži tá firma, ktorá získa úplne najvyššie hodnotenie zo strany zákazníkov vo viacerých parametroch a to bez ohľadu na kategóriu tovaru či vplyv výziev na hlasovanie (ako je to pri hlasovaní o MasterCard Cenu verejnosti).
O kníhkupectve Martinus.sk
V roku 2015 oslávil Martinus.sk už 25. výročie od otvorenia prvej maličkej predajne v meste Martin a tento rok v auguste to bude 15 rokov od spustenia e-shopu. Momentálne má kníhkupectvo 9 pobočiek po celom Slovensku, niektoré aj s obľúbenou kníhkaviarňou Foxford. Martinus.sk je dnes najväčším internetovým kníhkupectvom na slovenskom trhu a dlhodobo sa snaží podporovať rozvoj knižnej kultúry na Slovensku.
O cene
Súťaž MasterCard Obchodník 2015 je projektom spoločnosti MasterCard, ktorý si kladie za cieľ vyzdvihnúť tých najlepších obchodníkov a súčasne pomôcť spotrebiteľom v orientácii na trhu. Celkový víťaz aj víťazi v jednotlivých odborových kategóriách boli určení na základe výsledkov rozsiahleho reprezentatívneho výskumu spoločnosti INCOMA GfK na vzorke 1 000 respondentov z celej Slovenskej republiky. Hodnotenými parametrami bolo spontánne pomenovanie predajne („top of mind“), počet nakupujúcich a miera ich vernosti predajni, dôvera zákazníkov a spokojnosť s vybranými parametrami (sortiment, kvalita, personál, služby, usporiadanie).