Martin, 13.11.2009 – Slováci, ktorí sú nervózni z predvianočných nákupov, majú novú atrakciu na upokojenie. Najväčšie a najobľúbenejšie internetové kníhkupectvo Martinus.sk spustilo projekt antistresových bannerov. Na nich môžu internetoví surferi „pukať“ virtuálnu bublinkovú fóliu a získať zľavu na knihy.
„Zistili sme, že Slováci bublinkové fólie, do ktorých balíme knihy, nielen milujú, ale spájajú si ich aj s relaxom a zábavou. Známe online hry, kde môžete pukať virtuálne bublinkové fólie, sme preto preniesli do prostredia bannerov,“ hovorí Michal Meško, spolumajiteľ najväčšieho internetového kníhkupectva na Slovensku. Surferi sa tak môžu uvoľniť na rôznych slovenských weboch, alebo priamo na stránke Martinus.sk. Na nej za pár dní „vypukali“ už viac ako pol milióna bubliniek.
Projekt antistresových internetových bannerov má upozorniť Slovákov na šancu prežiť antistresové Vianoce nákupom vianočných darčekov v predstihu. Vďaka bublinkovým bannerom sa počas prvého týždňa kampane môžu dostať aj k ďalšej zľave na nákupy. Naviac, mnohým zákazníkom príde kniha alebo DVD v skutočnej bublinkovej obálke, z ktorej si môžu hneď urobiť vlastnú antistresovú súpravu.
Súčasťou aktuálnej komunikácie kníhkupectva Martinus.sk je aj Facebook skupina s názvom „Milujem pukať bublinkové fólie“. Behom niekoľkých dní sa do nej pridalo už viac ako 25 tisíc fanúšikov. Kampaň však prebieha aj mimo internetu, keď Martinus.sk na verejných miestach rozdáva tzv. „antistresové letáčiky“ – bublinkové fólie s krátkym posolstvom vytlačeným na opačnej strane fólie.
O Martinus.sk
Martinus.sk je najnavštevovanejším a najobľúbenejším internetovým obchodom na Slovensku. Ponúka vyše 70 000 knižných a filmových titulov zo všetkých oblastí a žánrov. Ako internetové kníhkupectvo pôsobí od roku 2001, no jeho majitelia už od roku 1990 prevádzkujú aj kamenný obchod. Zároveň je prvým slovenským obchodom s udeleným certifikátom Slovak Gold, najmä vďaka svojmu pohodlnému a jednoduchému nákupu.