Pandémia neovplyvnila iba správanie zákazníkov, ale aj mnohé prevádzky a obchody. Firmy museli zatvoriť svoje kamenné predajne a spustiť predaj produktov cez e-shop, prípadne zriadiť výdajné okienka. Takúto situáciu si nikto z nás nevedel predstaviť ani v tom najhoršom sne.
Pandémia, ktorá pretrváva do dnešných dní, sa stala súčasťou prestížneho prieskumu KPMG zameranom na zákaznícky najobľúbenejšie značky. Okrem iných kritérií sa pozreli aj na to, ako COVID-19 ovplyvnil piliere zákazníckej skúsenosti a jednotlivé oblasti podnikania.
Vďaka našim knihomoľom sme stále lepší
Knižný svet nepatrí medzi výnimky a aj my sme museli zavrieť kamenné kníhkupectvá, kde sa už dlhé roky s vami stretávame a diskutujeme o knižných tipoch a novinkách. Aj keď sa nemôžeme vidieť osobne, stále sa vám snažíme prinášať aktivity na spríjemnenie týchto dní a usilovne pracujeme na zlepšovaní našich služieb.
Vždy, keď máme pocit, že už nemôžete byť lepší, nás prekvapíte a dokážete nám, že martinusácka rodina sa skladá z tých najfantastickejších knihomoľov, akých sme si kedy mohli želať 🙂 A preto hlavne vám patrí obrovské ĎAKUJEME za to, že už po tretíkrát sme získali titul Najobľúbenejšia značka na Slovensku v prieskume spoločnosti KPMG.
Už 30 rokov sa riadime hodnotami, ako vášeň, človečina, wow a stále lepší, ktoré cez našich Martinusákov prenášame až k vám, a to aj v online prostredí. Počúvame vaše želania a robíme všetko preto, aby sa knižné príbehy dostali medzi čo najväčší počet knihomoľov, pretože knihy dokážu rozvíjať to dobré, čo sa v nás ukrýva.
Ďakujeme! ❤️